Her işin başı...

Her işin başı... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

28 Mart 2014 Cuma

TEKİR TAVA :)



Evet Farklı balıkları tanıtmaya devam ediyoruz 
Üzeri kırmızı benekli Tekir çıtır çıtır yenilen çerez gibi bir balık.
Azıcık istavritin emmoğlu, hamsinin teyzesinin kızı gibi  
Balıkçı da ki bastadan sanki bana Miyavlıyordu. Bende; tekircim, canım benim, sen gel bakiyim dedim ve bir güzel Pişirdim 
Bence Tekir bu güne kadar yediğim balıkların en çıtır ve en lezzetlilerinden...

TEKİR TAVA 
Hamsi gibi ayıklayıp, tuzlayıp mısır unu ile unlayıp, Az yağlı tavada kızgın yağda misler gibi kızartın canlarım.

Yanınada ; kuru soğan ,roka ve kıvırcıktan oluşan bir salata yapın 

AFİYET SAĞLIK OLSUN YETER Kİ BALIK OLSUN DİMİ 

4 yorum:

  1. off off ne güzel olmuş. Ellerine sağlık .. bloğunda çok güzel.. Şimdi birde g+ plusd apaylaşalım bu güzel tarifi

    YanıtlaSil
  2. Nursevin ablacım daha acemiyim ama yavaş yavaş deneyeceğm çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Balıksız asla olmaz diyorum…
    Ellerine sağlık tatlım nefi görünüyor…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil