Her işin başı...

Her işin başı... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

10 Şubat 2013 Pazar

Yeni bir mim mi gördüm sanki :)

 EVET MİMLENDİM 2.DEFA

Arkadaşım  http://sadevederin.blogspot.com/ yani deeptone beni mimlemiş burdan kendisine sevgilerimi gönderiyorum çoook teşekkür ederim...

Mim: Hangi şekilde kitap okumayı seversiniz?

Aslına bakarsanız tek şekilde,o da yatakta kitap okumaya bayılırım helede yatmadan önce sonrada okuduğum kitapla rüyalara dalarım:) çooook güzel olur böylesi hemde nasıl güzel olur... kısa ve öz oldu sanırım. Kitap okumak, her bir yeni kitapta başka biri olmaktır bence... Arkadaşlarıma sevgi dolu öpücüklerimi gönderiyorum esen kalın...

2 yorum:

  1. Cok guzel bir mim degil mi :)
    Ben de yeni cevapladim,zevkliydi..

    YanıtlaSil
  2. Evet canım çok güzeldi:) kitapla olan dosluklarımız hep daim olsun inşallah şimdi seninkinide okuyacağım sevgiler...

    YanıtlaSil