Her işin başı...

Her işin başı... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

21 Şubat 2013 Perşembe

Meşhur Elmalı tartım:)

Elmalı Turta




MALZEMELER:

ELMA HARÇI:

1KİLO ELMA.
2TATLI KAŞIĞI TARÇIN.
1ÇAY BARDAĞI ŞEKER.
YAPILIŞI: ELMALARI SOYUN RENDELEYİN.PİŞİRMEK İÇİN BİR KABA KYUN VE ÜZERİNE DİĞER MALZEMELERİ EKLEYEREK 20DK. PİŞİRİN SOĞUMAYA BIRAKIN.

HAMUR İÇİN:
2YUMURTA
1SU BARDAĞI TOZ ŞEKER
1 KABARTMA TOZU
1PAKET VANİLYA
1ÇAY BARDAĞI SIVI YAĞ
YARIM PAKET YUMUŞAK MARGARİN
ALDIĞI KADAR UN( HAMUR YUMUŞAK KURABİYE HAMURU GİBİ OLACAK)
 YAPILIŞI:
YUMURTA ŞEKER İYİCE ERİSİN MARGARİNİ EKLE ELİNLE İYİCE ÖLDÜR SONRA SIRAYLA MALZEMELERİ EKLE EN SONA UN
YAĞLI TART KALIBINA HAMURDAN YUMRUK BÜYÜKLÜĞÜNDE AYIRIN. BUZLUĞA ATIN.KALAN HAMURU YAĞLI TART KALIBININ KENARLARINA KADAR DÖŞE. İÇİNİ ELMALI HARÇLA DOLDUR. SERİNLEYEN BUZLUKTAKİ HAMURU İSTERSEN AÇ OKLAVA İLE UZUN ŞERİTLER KES. İSTERSEN BEN GİBİ ELİNDE YUVARLA ÜZERİNE ÇAPRAZ ÇAPRAZ ŞERİTLER GEÇ.  AFİYET OLSUN :)))

15 yorum:

  1. ziyaretin için teşkk ederim canım.bu sayede güzel blogunuda tanımış oldum.her zaman eklerim.bende takipteyim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Meryemcim:)) aramıza hoşgeldin...
    Tariflerine baktım hepsi nefis hepsi iştah açıcı ellerine sağlık harikasın.
    daha sık görüşmek için seni izlemeye aldım. kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim banucum görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem görünüyor. Tart hamurunu kendileri yapanlara hep saygı duymuşumdur. Malum çoğunluk bisküviyi rondodan geçirip yapıyor. Ben de bir kere tart hamuru denemiştim ve zorluğunu bilirim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldiniz sayfama :) çooook teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  6. mmm nefis görünüyor :)
    takipteyim,blogumu ziyaretiniz için sağolun :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür edrim hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  8. Canim guzel yorum icin tesekkur ederim... Hemen sana da geldim :)Tartin gercekten harika gorunuyor. Elmali tartlara bayilirim... Mutlaka deneyecegim... Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  9. Çoook teşekkür ederim julia herzaman beklerim:))

    YanıtlaSil
  10. elmalı herşeyi seviyorum, ellerinize sağlık, süper gözüküyor...

    YanıtlaSil
  11. Eski çizgi filmlerdeki tartlara benziyor. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. elmalı tarta bayılırım :)Olsa da yesem simdi çayın yanına güzel giderdi ..

    YanıtlaSil
  13. elmalı olsunda ne olursa olsun :)
    ne güzel görünüyo bu saate iştahım açıldı :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. hazır gibi görüntü valla süper bende çoksık yaparım elinize sağlık

    YanıtlaSil